Podsumowanie Tygodnia #28

Wakacje trwają w najlepsze, a w branży gier wideo nadal posucha. 


Okres wakacyjny, to sezon ogórkowy w branży gier komputerowych. Brak premier dużych tytułów, a newsy jakie pojawiają się w sieci są jakieś takie mało ciekawe. No po prostu nie ma za bardzo o czym pisać. Mógłbym powtórzyć w skrócie wszystkie informacje jakie przez cały tydzień udostępniałem na FB, ale to chyba by nie miało najmniejszego sensu. Przecież możecie sami wejść na mój profil FB i szybko zapoznać się ze wszystkimi newsami jakie udostępniałem. 

Pewnie jest jakaś mała garstka z was, która jest tak leniwa i nie chce jej się tego robić. W sumie to zrozumiałe. Większość z was ma zapewne wakacje i po co się przemęczać w tym okresie. Lepiej zbierać siły na nieubłaganie zbliżający się wrzesień i powrót do szkoły. Cześć z was za pewne dzisiaj jest w robocie lub może ma już upragniony urlop i ładuje baterie na nierówną walkę z przeznaczeniem. Cokolwiek robicie, na pewno nie chce wam się przeglądać ponownie tych samych newsów. 




I na tym mógłbym zakończyć ten odcinek Podsumowania Tygodnia. Ale tego nie zrobię, bo w necie pojawiło się kilka nowych informacji, o których jeszcze nie pisałem. 
Zaczniemy od naszego podwórka. 
Przy produkcji Cyberpunk 2077 będzie pomagać sam twórca papierowego Cyberpunka, Mike Pondsmith. Mike w swoim dorobku ma nie tylko Cyberpunka, ale także Flight Sim, Crimson Skies i anulowanego Matrix Online. W sumie ma już dziesięcioletnie doświadczenie w tworzeniu gier wideo. I chyba już nie musimy się obawiać, że gdzieś przy produkcji gry, zaginie klimat uniwersum Cyberpunka.  



Kolejna informacja nie jest typowym newsem, ale ciekawym artykułem na temat Pierwszego Wiedźmina. Artykuł znalazłem na GryOnline.pl. Znajdziecie w nim, krótką historię powstania pierwszej części Wiedźmina. Między innymi twórcy uchylili nam rąbka tajemnicy z fabuły, w której nasz dzielny Geralt nie był głównym bohaterem, a rozgrywka przypominała tą z Diablo.

  
Kliknij by zobaczyć artykuł na GryOnline.pl
Kliknij by zobaczyć artykuł na GryOnline.pl

Wielki powrót wirtualnej rzeczywistości dla wielu graczy nie jest tym czego sobie po tej technologi wyobrażaliśmy. Wielu z nas VR rozczarował i to bardzo. Drogi sprzęt i kiepskie gry są głównymi powodami,  dla których nie zainteresowałem się tą technologią w grach wideo. Ale Oculus się nie poddaje i chce wydać na rynek nowe, tanie i bezprzewodowe gogle VR. Mają kosztować około 200 dolców i mają być samodzielnie działającym urządzeniem. Czyli nie będziemy potrzebowali do nich żadnego komputera. Ja nadal jestem bardzo sceptycznie nastawiony do VR w grach, ale pożyjemy zobaczymy, co z tego wyjdzie.  




I to już był ostatni news w tym Podsumowaniu Tygodnia. Po więcej zapraszam na FB. 


Komentarze