Assassin's Creed - pierwsze szczegóły dotyczące serialu

Jakiś czas temu w sieci pojawiła się informacja, że Netflix i Ubosoft szykują dla nas serial na podstawie gry Assassin's Creed. Dzisiaj pojawiły się pierwsze szczegóły na ten temat.


Za serial ma być odpowiedzialny Adi Shankar, producent, który między innymi jest odpowiedzialny za stworzenie "Ocalonego", "Dredda", a teraz zajmuje się adaptacją Castlevanii na Netflixie.
Adi na swoim profilu na FB, podzielił się informacją, że uczestniczy w projekcie ekranizacji serialu Assassin's Creed. Co ciekawe nie będzie to serial z żywymi aktorami, a serial rysunkowy i będzie miał oryginalną fabułę. Może to oznaczać, że w serialu nie zobaczymy dobrze nam znanych postaci z gry. 




Poniżej znajdziecie wersję PL postu Adiego. 

"Jestem bardzo szczęśliwy, mogąc obwieścić Wam, że wybrałem swój następny projekt! Grałem w pierwszą odsłonę Assassin's Creed w roku, kiedy przeprowadziłem się do Los Angeles, by zrealizować swoje marzenie. Wówczas nie znałem absolutnie nikogo w branży i nie mógłbym sobie wyobrazić dnia, w którym Ubisoft poprosi mnie o to, bym stworzył oryginalną opowieść w świecie Assassin's Creed w formie animowanego serialu. Jeżeli ktokolwiek mówi wam, byście nie podążali za waszymi marzeniami, tkwi w błędzie."

Komentarze