Assassin's Creed: Orgins - Ubisoft podaje kilka nowych informacji o grze.

Na targach E3 Ubisoft podało wiele informacji o nowym Assassin's. Fanom serii, to jednak nie wystarcza i ciągle zadają nowe pytania związane z Orgins.  


W sieci pojawiło się kilka nowych informacji o Assassin's Creed: Ogrins. Są to odpowiedzi Ubi na najczęściej nurtujące pytania społeczności fanów. 
Poniżej to czego się dowiedzieliśmy od samego reżysera gry, Ashrafa Ismaila. 

W grze znajdą się duże statki, których gracz nie będzie mógł kontrolować i będą służyć prawdopodobnie tylko do transportu. W Orgins będą walki na wodzie, lecz będą one o wiele mniejsze niż te w Black Flag.



W grze będą pojawiać się dynamicznie generowane burze pisakowe, które w płynną na widoczność. 
Poznaliśmy także orientacyjną wielkość jednego z miast. Aleksandria będzie troszkę większa od Memfis, a samo Memfis z koli będzie większe od Hawany z Assassin's Creed: Black Flag. Nie zabraknie oczywiście w grze pomniejszych osad i innych miast.



Cały ten ogromny świat będzie praktycznie od razu otwarty dla gracza i będziemy mogli udać się tam gdzie nam się żywnie podoba. 
Na targach E3 wydawało się, że towarzyszący Bayekowi orzeł będzie miał ograniczony zasięg. Nic bardziej mylnego. Naszym orłem będziemy mogli odlecieć na nieograniczoną odległość.  
W grze napotkamy liczne grobowce najeżone licznymi pułapkami, zagadkami i sekretnymi lokacjami, które prawdopodobnie będą kryły przed nami niezliczone bogactwa i ciekawe przedmioty.





Tak zwany parkour zostanie całkowicie przeprojektowany i teraz sterowanie będzie bardziej responsywne,  a nasz bohater będzie mógł wdrapać się prawie na każdą powierzchnię, czyt. piramidę. 





Twórcy na targach zauważyli niezadowolenie graczy z powodu nienaturalnych i zbyt dużych uskoków i uników naszego Assassina podczas walki. Podobno szykują się jakiś zmiany w tym temacie, które ucieszą graczy. 
W Orgins znajdzie się mechanika craftingu, dzięki której będziemy mogli ulepszać broń na wyższy poziom, czy tworzyć całkowicie nowy ekwipunek. 
W grze będzie zastosowany dynamiczny system osłon. I nasz Bayek będzie automatycznie przytulał się do ścian. 
Cykl dnia i nocy będzie wpływał na zachowanie się nie tylko niezależnych postaci w grze ale także na zwierzęta i  inne postacie kontrolowane przez AI.





Niestety nadal nic nie wiemy o rozgrywce, która ma się dziać współczesności, ale według Ismaila fani będą zadowoleni. 
Wszystkie te nowe informacje coraz bardziej nakręcają mnie na tę grę i już się nie mogę doczekać 27 października. 

Komentarze