Dying Light test wydajnościowy PS4 vs XBO.


W siec pojawił się filmik porównujący ilość klatek animacji w grze Dying Light na platformach PS4 i XBO. 


Wiemy już jak działa najnowsza gra wrocławskiego studia na PC i o początkowych problemach optymalizacyjnych na tą platformę. Patch 1.4.0 na wielu sprzętach znacznie poprawił wydajność, choć jeszcze programiści z Techlandu mają wiele do zrobienia w tej kwestii. 
A jak Dying Light radzi sobie na konsolach? Poniższy filmik odpowie Wam na to pytanie. 



Na obu platformy gra działa w rozdzielczości 1080p i ma zablokowane klatki do 30. 
Jak widać na PS4 gra radzi sobie bardzo dobrze i konsola ze stajni Sony utrzymuje 30 stałych klatek animacji (z malutkimi wyjątkami). XBO niestety radzi sobie gorzej i są częste momenty gdzie konsola nie utrzymuje 30 klatek. Spadki na tej konsoli osiągają nawet do 25 klatek na sekundę. 
Sprzęt Microsoftu największe problemy wydajnościowe ma w lokacjach gdzie na ekranie pojawia się wiele roślinności. Grafika na obu konsolach prezentuje się praktycznie identycznie, choć gdzieś czytałem, że XBO nie ma pełnego HD tylko rozdzielczość 1536×1080.  

Komentarze