Middle-earth. Shadow of Mordor - zawyżone wymagania sprzętowe.


Nie da się ukryć, że Shadow of Mordor jest portem z konsol i o dobrej optymalizacji możemy zapomnieć. Wchodząc w opcje graficzne dostałem potwierdzenie mojej tezy. Wymagania tego tytułu są po prostu kosmiczne. 6 GB ramu na karcie grafiki, by grać na Ultra, to dla mnie lekka przesada. Wysokie ustawienia także pochłaniają ogromne ilości ramu, bo według twórców gry potrzeba aż 4 GB. Niestety wysokie wymagania nie mają odzwierciedlenia, co do jakości grafiki. Po odpaleniu rozgrywki doznałem małego szoku, bo grafika w grze nie jest niczym zabójczo genialnym i nie rozumiem skąd takie zapotrzebowanie na takie ilości ramu.  Po dokładnym przetestowaniu ustawień stwierdziłem, że twórcy je zawyżyli i chcąc grać na wysokich ustawieniach płynnie można mieć 2 GB ramu na karcie. 



Komentarze